Gönderen: elbisemiseviyorum | Şubat 20, 2011

işte o bikini…….

işte o bikini

 

Louis Vuitton’dan Ailleurs Koleksiyonu bir süper bir süper….yine düşlere daldım, o kız ben olsam, o bikiniyi ben giysemmmm…..var ya: bana daha çok yakışırdı:) Bikiniyi aynı bedendeki diğer kardeşleri kıskanır, bak bak, onu giyene bak, ne şanslıymış zilliiii, halbuki bizden de bir farkı yok, naparsın kader işte diyip, dövüm dövüm dövünürlerdi:) wallaki bak:)

Kızlar, eminim hepiniz biliyosunuz ama moda konusunda zelfisti tek geçerim.

 

Siz de girin, siz de rahatlayın:

İşte linki

http://www.zelfist.com/index.php/anasayfa/louis-vuittondan-ailleurs-koleksiyonu/


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

